آیا می غشایی نفروپاتی توان با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

غشایی نفروپاتی به عنوان یکی از عوامل اصلی که منجر به پایان دادن به بیماری کلیوی مرحله یک بیماری مزمن است و آسان به مصرف دوباره است. می توانید آن را توسط پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان؟ اگر شما میخواهید بدانید که این پاسخ، شما نیاز به دانستن در مورد آنها روشن است.

غشایی نفروپاتی چیست؟

همچنین به عنوان غشایی گلومرولونفریت شناخته شده است، آن نوع از بیماری antoimmune است. عملکرد اصلی در کلینیک می باشد سندرم نفروتیک (NS) و یا پروتئینوری بدون علامت، می توان آن را به دو نوع، که بیماری اولیه و بیماری ثانویه تقسیم می شود.

این یک نوع بیماری مزمن کلیه است و آسان به مصرف دوباره است. پس از دریافت این بیماری 5-10 سال، عملکرد کلیه های شما خواهد شد به تدریج آسیب دیده. حدود 50٪ از بیماران در ارومیه پس از دریافت این بیماری 15-20 سال قرار می گیرند. چه بیشتر، از آن آسان است به رخ می دهند ترومبوز است و میزان ترومبوز ورید کلیوی است تا 60٪.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، گیاهان مولکول های ارتعاش از دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست است ، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

با کمک از این درمان، عملکرد کلیه های آسیب دیده خود را می توان تعمیر و عملکرد کلیه باقی مانده می توان جلوگیری کرد. بنابراین اگر شما در مراحل اولیه نفروپاتی غشایی می باشد، شما یک شانس برای به دست آوردن بهبودی از آن را داشته باشد. اگر شما در مرحله پیش از آن هستند، بیماری خود را نمی تواند معکوس باشد، اما پیشرفت این بیماری را می توان با تاخیر و کیفیت زندگی خود را می تواند بهبود یافته

برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می غشایی نفروپاتی توان با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان





:: برچسب‌ها: غشایی نفروپاتی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، آیا می توانم غشایی نفروپاتی توان با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: